رفتنت


عاشق به عشق نرسیده

به سلامتی اونو یارش...منو یادش.....

رفتنت...
نبودنت...
نامردیت...
هیچکدوم نه اذیتم کرد نه واسم سوال شد.....
فقط یه بغض داره خفم میکنه...
چه جوری نگات کرد که منو تنها گذاشتی؟

m



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:26---7 تير 1393
باسلام
ضمن تبریک ماه مبارک رمضان
اومدم بهت خبر بدم ک من بعد از مدت ها برگشتم
ببخشید ک واس پستات نظر نذاشتم ایشالله جبران میکنم
خوشحال میشم نظرتو راجع اولین اپم
بدونم
منتظرت هستم
بای تا های دیه
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com


ملیکا
ساعت15:34---27 ارديبهشت 1393
قانعم او قسمت من نبود مال مردم بود قربون دل خودم برم که مال مردم خور نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:,| ساعت 11:49| توسط ارمان| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت