عاشق به عشق نرسیده

به سلامتی اونو یارش...منو یادش.....

gq7nbkwemhscgo2lycnz.jpg

پایان عشقو منو m

 

 

93.1.27

 

اینم نامه ی دختری که ادعا میکرد من دوست داره

 

خخخخ تو تنها کسی هستی که من دوستش دارم

 

خخخخ  همیشه دوستت دارم

 

امروز تف کردم تو صورتش.همراه با یه سیلی

 



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت19:32---23 تير 1393
منم یه دخترم منم حس این دخترودارم که کسی منونمیخادولی من عشقی ندارم.امیدوارم همیشه خوش باشی.اهنگ وبتم عالیه خیلی گریه داره

پاسخ:شاید خدا بخوادت از کجا میدونی.از نظر ت هم ممنون بازم سر بزن


ملیکا
ساعت15:29---27 ارديبهشت 1393
حالا فهمیدی که چطوریه دلهاشده مثه دریا
هعیی چقد سخته
کلمه دوست داشتنو خراب کردن
*انقدر دوست دارم هایت رو باور کردم حالا از محبت های مادرم هم میترسم*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:,| ساعت 14:16| توسط ارمان| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت